La cia de dansa CobosMika i el músic Santiso presenten ‘Inanna’ a Palafrugell

Inanna és el nom de l'espectacle de la companyia de dansa CobosMika i el títol de l'àlbum que el compositor Santiso ha creat.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Deessa sumèria, que s’ha anat adaptant, a través de les diferents cultures i temps fins als nostres dies, representa un viatge des de la llum cap al més profund de la foscor, cap a les nostres pors i ombres, que també formen part de nosaltres.

Inanna és el nom de l’espectacle de la companyia de dansa CobosMika i el títol de l’àlbum que el compositor Santiso ha creat. Divuit composicions instrumentals que barrejen i i experimenten amb diferents estils que ens fan viatjar per diverses emocions, classificades en dos grans grups antagònics: la foscor, amb emocions com la por, l’horror, el misteri, l’intriga o el suspens, i la llum, on l’artista vol transmetre esperança i sentit positiu. La coreografia de Peter Mika, director de CobosMika Company, és una peça amb un llenguatge coreogràfic atrevit, explosiu i virtuós, que combina la dansa amb la improvisació i afegeix elements de les arts marcials i el teatre físic.

La presentació tindrà lloc al Teatre Municipal de Palafrugell el divendres 6 de maig.

- Publicitat -
- Publicitat -

“Aquella nit al Tiffany’s” de Ràdio Capital guanya el Premi Ràdio Associació

La producció de Ràdio Capital recrea en format de ficció sonora l’intent d’atemptat contra la discoteca Tiffany’s de Platja d’Aro l’any 1969

Altres notícies