El Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha conclòs les seves accions promocionals per al mercat britànic amb dues destacades activitats a Londres. A mitjans de novembre, es van celebrar l’esdeveniment “Costa Brava & Girona Pyrenees Cycling & Wine Tourism” i la participació a la fira de ciclisme Rouleur Live.
L’esdeveniment celebrat el 14 de novembre va reunir empreses gironines de cicloturisme i enoturisme amb agències de viatge, clubs esportius i mitjans britànics. Aquesta trobada va incloure una presentació de les dues ofertes turístiques, seguida d’un tast de vins empordanesos conduït per Marta Cortizas, sommelier de El Celler de Can Roca.
A més, entre el 13 i el 15 de novembre, el Patronat va participar a Rouleur Live, una fira de ciclisme de referència, amb un estand dedicat a promoure les rutes de ciclisme de carretera i gravel de la destinació.
Aquestes accions formen part d’una estratègia més àmplia per consolidar el mercat britànic, que continua creixent. Segons les últimes dades, entre gener i setembre de 2025, el nombre de turistes britànics a la demarcació de Girona ha augmentat un 5%, amb un total de 330.033 visitants, i les pernoctacions han pujat un 16%, reflectint un canvi en els hàbits de viatge cap a estades més llargues i durant la temporada mitjana.
Les autoritats turístiques valoren positivament aquest creixement, considerant-lo un mercat consolidat que continua aportant valor a la destinació. Amb aquest tipus d’accions, la Costa Brava i el Pirineu de Girona busquen mantenir-se com a destinació de referència per al turisme esportiu i enogastronòmic.




