8.7 C
Pals
Dimecres, 28 gener 2026

La DO Empordà organitza el primer concurs de garnatxes i vins rancis casolans

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Consell Regulador de la DO Empordà ha convocat el 1er Concurs de Garnatxes i Vins Rancis Casolans. L’objectiu és fomentar el coneixement i divulgació d’aquests productes. Hi poden participar tots els elaboradors de garnatxa casolana i vi ranci casolà que ho desitgin, inclosos els que només fan el procés d’envelliment.

Els participants han de presentar abans del 13 d’abril, a la seu del Consell Regulador de la DO Empordà, tres ampolles de 0,75 litres amb la garnatxa o vi ranci casolà que presenten a concurs. La prova inclou dues categories: garnatxa i vi ranci. El jurat premiarà la millor Garnatxa d’Empordà i el millor vi ranci amb una bóta de castanyer de 60 litres i un lot de vins de la DO Empordà. La resolució del jurat es farà pública durant la tercera edició de la Fira de Vi Dolç DO Empordà, que es fa a principis de maig a Figueres.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:18:16

Els Descarrilats: “Anem enfeinats fins l’últim moment, però el premi es veure la cara del públic”

Els membres de la colla “Els Descarrilats” estan ultimant els preparatius per al Carnaval, amb la il·lusió intacta malgrat les dificultats. Entre l'esforç per acabar les carrosses a temps i les esperades disfresses fetes a mà, els Descarrilats esperen que el resultat d'aquest any sorprengui el públic i els jurats.

Altres notícies