13.7 C
Pals
Dijous, 13 novembre 2025
- Publicitat -

La Generalitat ingressarà a Platja d’Aro 178.000 euros pendents

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La consellera de Governació, Meritxell Borràs, ha assegurat que la Generalitat ingressarà aquest mes de juliol a l’Ajuntament de Platja d’Aro els 178.500 euros pendents d’una subvenció del Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya. És la partida més important que la Generalitat devia al municipi. Ho ha anunciat la consellera aquest dijous en una visita al municipi, on s’ha reunit amb diferents membres del govern municipal.

El consistori s’ha interessat per una possible línia per finançar i promoure la construcció d’habitatge social que la Generalitat podria engegar l’any vinent. En aquest sentit, el govern municipal desenvoluparà un pla parcial a una zona propera a l’actual escola Vall d’Aro, a Castell. El primer tinent d’alcalde, Maurici Jiménez, ha assegurat a Ràdio Capital que en aquesta zona voldrien promoure el lloguer pels joves del municipi.

La consellera Borràs ha aprofitat per fer visites protocol·làries als ajuntaments de Palamós i Sant Feliu de Guíxols.

- Publicitat -
- Publicitat -

No Way Out celebren els 20 anys de “Bipolar” amb un concert molt especial a la Sala Apolo

La banda barcelonina No Way Out torna a l’escena musical per celebrar els 20 anys del seu disc més emblemàtic, “Bipolar”. El grup actuarà el divendres 22 de novembre a la Sala Apolo de Barcelona, en un concert que promet ser una nit inoblidable tant per als membres del grup com per als seus seguidors

Altres notícies