La gestió del territori, protagonista al Museu de la Mediterrània

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

El Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí acull aquest dissabte una jornada de debat sobre els processos de desurbanització, regeneració de paisatges, art i noves formes de pensar el territori. Hi participaran destacats experts de l’Estat espanyol, que presentaran exemples d’actuacions sobre el territori allunyades del paradigma expansionista i constructiu de les darrers dècades.

La jornada està organitzada pel Museu de la Mediterrània, l’Observatori del Paisatge de Catalunya i la Càtedra d’Ecosistemes Litorals Mediterranis de la Universitat de Girona. Compta amb la col·laboració del LIFE Pletera, un exemple d’iniciativa de desurbanització i regeneració d’un espai d’alt valor natural. La jornada s’emmarca en un nou context, en què el paisatge s’entén com un bé comú que cal protegir, gestionar i ordenar per millorar la qualitat de vida de la població, però també com a element de creixement econòmic local.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner can montes

La Terracotta Biennal reunirà 18 creadors de ceràmica contemporània a la Bisbal d’Empordà

La Galeria de ceràmica contemporània del Terracotta Museu exposarà obres originals disponibles per a la venda. El programa també inclourà un premi artístic, exposicions i un fòrum de debat. L'accés al museu serà gratuït durant l'esdeveniment.
- Publicitat -
Banner dutxa girona

Altres notícies