La jornada dels «cims per la llibertat» també ha comptat amb participació bisbalenca

La Pica d'estats i el massís del Montgrí han estat els escenaris triats

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Pica d’Estats, el cim més alt de Catalunya situat entre la comarca del Pallars Sobirà i el departament francès d’Ariège va acollir dissabte 13 d’octubre de uns quants veïns de la Bisbal que hi van demanar la llibertat dels empresonats per motius polítics

Ernest Bou

Un altra grup va participar en la més multitudinària pujada al Montgrí on es va reivindicar el mateix desig i més en particular la sortida de la presó de la torroellenca Dolors Bassa tal i com explica en la seva crònica Laia Bodro

- Publicitat -
- Publicitat -

Els jutjats gironins reben cada dia quatre sol·licituds de particulars ofegats pels deutes que es declaren insolvents

Els desnonaments baixen lleugerament i durant el primer trimestre se n'han executat 260 arreu de la demarcació.

Altres notícies