22 C
Pals
Dimecres, 27 agost 2025
- Publicitat -

La nova junta d’Òmnium Cultural Baix Empordà aposta per la col·laboració amb les entitats de la comarca

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
La nova junta d’Òmnium Cultural Baix Empordà aposta per la col·laboració amb les entitats de la comarca
Loading
/

Aquest divendres es presenta públicament la nova junta gestora d’Òmnium Cultural a la comarca, en un acte al Teatre Municipal de Palafrugell. Els nous responsables de l’entitat al Baix Empordà aposten per aprofundir en el caràcter cultural d’Òmnium, reforçant i donant suport a les iniciatives de les associacions i entitats de la comarca. D’altra banda, Òmnium Cultural Baix Empordà no tindrà una seu fixa, sinó que serà itinerant. Ho ha explicat a Ràdio Capital Josep Albertí, membre de la junta gestora:

La nova junta gestora d’Òmnium Cultural del Baix Empordà és el resultat de dos anys de reunions i sessions de treball, amb l’objectiu que estigués formada per persones d’arreu de la comarca.

- Publicitat -
- Publicitat -

Bru, Cloe Riembau i Sodi, finalistes de la 25a edició del Sona9

Després de les semifinals celebrades a la sala El Molino de Barcelona, el jurat del concurs Sona9 ha anunciat els tres finalistes de la seva 25a edició: la lleidatana Bru, en l’àmbit del bedroom pop; la bisbalenca Cloe Riembau, amb proposta indie-pop; i el grup tarragoní Sodi, de pop-rock. La final tindrà lloc coincidint amb

Altres notícies