27 C
Pals
Dimarts, 15 juliol 2025
- Publicitat -

La Policia Local de Begur augmenta els controls durant la Setmana Santa

El cos incrementarà el nombre de controls policials que es duen a terme a les entrades i sortides del municipi.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb l’objectiu d’evitar els desplaçaments a segones residències durant la Setmana Santa i els desplaçaments en vehicle dins i fora del municipi que no estan contemplats en la normativa vigent, la Policia Local de Begur incrementarà aquests dies els controls policials a les entrades i sortides de Begur.

Els controls policials, que es duen a terme des de mitjans del passat mes de març, tenen com a objectiu informar i assessorar a la població sobre les restriccions de mobilitat i el confinament, alertar als conductors sobre pràctiques negligents, i sancionar aquelles persones que incompleixin amb les mesures establertes.

Així, des d’aquest dijous 9 d’abril la Policia Local aturarà tots els vehicles que circulin per les diferents entrades del municipi, i només permetrà la circulació d’aquells transports que puguin justificar la seva mobilitat.

En aquest context, l’Ajuntament fa una crida a la responsabilitat dels veïns i veïnes a respectar el confinament i a col·laborar en evitar la propagació de la Covid-19.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:22:15

Xicranda: “Gravar un àlbum amb havaneres inèdites de Roglan ha estat una oportunitat única i especial”

Aquest dimecres 16 de juliol, el duet d'havaneres Xicranda presenta el seu nou àlbum, amb havaneres inèdites del compositor de 'La Barca Xica', en un acte a la Biblioteca de Palafrugell. Recuperem el que ens van explicar durant el programa especial de la Cantada d'Havaneres de Calella.

Altres notícies