30.4 C
Pals
Dijous, 4 setembre 2025
- Publicitat -

La Santa Market tanca l’edició més multitudinària amb més de 250.000 visitants i 35 milions d’euros d’impacte

L’esdeveniment, celebrat a Santa Cristina d’Aro entre l’11 de juliol i el 31 d’agost, ha combinat gastronomia, música en directe i activitats per a tota la família, consolidant-se com una cita clau de l’estiu.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Santa Market ha tancat aquest estiu la seva novena edició amb xifres rècord que la consoliden com un dels esdeveniments més importants de l’estiu a la Costa Brava. Més de 250.000 persones han visitat el recinte de Santa Cristina d’Aro, generant un impacte econòmic estimat en 35 milions d’euros.

El festival, celebrat entre l’11 de juliol i el 31 d’agost al Club Hípic Santa Cristina, ha ofert més de 250 actuacions en directe, espectacles eqüestres, activitats infantils, gastronomia i espais temàtics. La programació ha inclòs des de concerts i monòlegs fins a caps de setmana ambientats en la Fira d’Abril o l’estètica del Western modern.

Pel que fa a la logística, s’han registrat prop de 100.000 vehicles estacionats sense incidències i s’han contractat més de 500 treballadors, la majoria de l’entorn immediat. L’organització destaca la bona coordinació amb l’administració local, que ha facilitat una edició fluida i segura.

En l’àmbit gastronòmic, La Santa ha comptat amb la participació de cuiners de renom com Jordi Roca, Lluc Crusellas, els xefs de Cañitas Maite i Alberto de Deleitto, consolidant el market com un referent culinari del territori.

L’alcalde de Santa Cristina d’Aro, Josep Xifra, ha valorat molt positivament l’esdeveniment, destacant-ne l’impacte cultural, turístic i econòmic, així com el paper de La Santa en la promoció del municipi a nivell català. L’Ajuntament ha expressat el seu suport a futures edicions.

Amb la vista posada en el futur, l’organització ja prepara l’edició número 10, que se celebrarà el 2026 i que es planteja com una cita històrica per reafirmar La Santa com un dels esdeveniments més esperats de l’estiu a Catalunya.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Cambra de Comerç de Palamós engega un curs d’intel·ligència artificial per a emprenedoria aquest setembre

La formació, de 30 hores, està pensada per ajudar persones emprenedores a aplicar eines digitals al seu negoci i fer créixer els seus projectes en un entorn cada cop més competitiu.

Altres notícies