La segona edició de la Fira Indilletres comença a caminar

La totalitat de la programació d'enguany es farà pública el dimarts 7 de maig però avui se n’avança un dels plats forts: el reconegut poeta barceloní Enric Casasses

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Enric Casasses encetarà la segona edició de la fira de llibres bisbalenca amb un recital a la sala capitular del Castell Palau de la Bisbal d’Empordà. Serà el dissabte 1 de juny, a les 11 h. A banda de la poesia, Enric Casasses també ha tocat altres arts com la narració o el teatre, a més de ser traductor i recuperador de textos antics. Casasses recitarà una poesia que ha escrit sobre un compositor de sardanes que agafa com a pretext per parlar de l’Empordà i la seva gent.

La totalitat de la programació es farà pública el dimarts 7 de maig a la llibreria Calders de Barcelona i el recital de Casasses serà el tret de sortida d’un cap de setmana farcit de propostes culturals que com l’any passat, tornarà a celebrar-se durant el primer cap de setmana de juny. Com a primera novetat, enguany l’organització ja va convocar dos premis: el Premi Indilletres per a editorials i el Premi Llucieta Canyà de crítica literària.

Indilletres va néixer l’any passat gràcies a un grup de veïns que va decidir organitzar cada primer cap de setmana de juny una fira d’editorials independents a la Bisbal d’Empordà. Hi participen també les llibreries i l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà, i compta amb el suport d’un seguit d’empreses. La voluntat de la iniciativa és promoure la lectura i donar visibilitat a les editorials catalanes independents i als autors d’aquí i de fora.

- Publicitat -
- Publicitat -

Detingut a Palafrugell un multireincident amb més de 40 detencions per escopir a un nadó de deu mesos davant de la mare

La Policia Local el va arrestar poca estona més tard per un delicte de vexacions, un cop es van denunciar els fets.

Altres notícies