La situació d’inestabilitat es manté pel tram final de setmana

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El temps insegur es manté aquest divendres i també els dies vinents. Divendres de cel tapat, nuvolositat més abundant al matí quan també es pot produir algun plugim de caràcter feble. Temperatura dels 11 ºC de mínima als 14 ºC de màxima amb vent de provences o gregal de força moderada, cops màxims que poden superar els 50 km/h . A la costa persisteix l’alteració marítima, no és cap gran temporal, però les onades continuaran superant un dia més els 2 metres amb mar de fons de component est.

Pel cap de setmana, temps insegur i majoritàriament ennuvolat. Dissabte pluja més probable al matí i de caràcter feble, vent girant entre gregal i llevant. Diumenge i dilluns de la setmana que ve, perdura la situació d’inestabilitat i això vol dir poc sol, pluja i mala mar.

- Publicitat -
- Publicitat -

Rick Astley, molt més que un símbol dels 80

Hi ha promeses que es fan eternes i cançons que acaben convertint-se en himnes de tota una vida. Quan Rick Astley va pujar a l'escenari de Cap Roig amb l'embranzida de Together Forever, el públic no només assistia a un concert: celebrava el retorn d'una autèntica icona del pop.

Altres notícies