La Telecogresca es farà el 2 d’abril de 2022 al Parc del Fòrum

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Telecogresca presenta aquest dimecres la majoria d’artistes que formaran part de l’edició 2022, on s’hi podran veure Stay Homas, La Fúmiga (amb la presentació del nou disc a Catalunya), The Tyets, 31 FAM, Flashy Ice Cream, Santa Salut, Lo PutoCat i Mireia DG, així com els guanyadors del concurs Engresca’t. Tots aquests grups i un grup per desvelar (que podrien ser Zoo) actuaran el 2 d’abril al Parc del Fòrum.

Les entrades ja estan a la venda al web de la Telecogresca a 17 euros o 22 euros amb dues consumicions.

L’entrada La Telecogresca es farà el 2 d’abril de 2022 al Parc del Fòrum ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Institut Montgrí de Torroella de Montgrí, entre els centres premiats al concurs “Això pinta bé!” de la Diputació de Girona

El certamen ha reconegut treballs d'alumnes que han participat en activitats relacionades amb el patrimoni natural i cultural de les comarques gironines.

Altres notícies