Lady Gaga guanya l’Oscar a la millor cançó per ‘Shallow’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner pizzes l'empordanet
Lady Gaga guanya l’Oscar a la millor cançó per ‘Shallow’

No hi ha hagut sorpresa i Lady Gaga ha aconseguit un Oscar gràcies a la cançó ‘Shallow‘, escrita al costat de Mark Ronson i interpretada amb Bradley Cooper a la pel·lícula “A Star is Born“. Finalment no ha pogut vèncer a millor actriu, ja que contra tot pronòstic ha estat Oliva Colman per “La favorita” qui li ha pres el guardó.

Gaga i Cooper han pujat junts a l’escenari i han interpretat amb molta emoció la cançó, que ha estat aclamada per totes les estrelles que omplien el teatre de Los Angeles.

“Bohemian Rhapsody” ha estat la pel·lícula que ha guanyat més premis, un total de 4, entre ells el de millor actor per Rami Malek, seguida de “Black Panther” amb 3, entre ells la millor banda sonora. També han sumat 3 guardons “Roma” i “Green Book”, mentre que “A Star is Born” només ha aconseguit el guardó a millor cançó.

La gala s’ha caracteritzat per la seva rapidesa i agilitat i el fet de no tenir presentador ha provocat que acabés més aviat del que és habitual.

Consulta tots els vencedors al web dels Oscar.

L’entrada Lady Gaga guanya l’Oscar a la millor cançó per ‘Shallow’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner maxilostetic

Sopa de Cabra, Mushka i Doctor Prats encapçalen el Festiuet 2027

El Festiuet ja escalfa motors per a l’edició del 2027 amb els primers noms del cartell. Sopa de Cabra, Mushka i Doctor Prats són els artistes anunciats per al festival, que tindrà lloc els dies 16 i 17 de juliol a Salou. Una de les grans cites d’aquesta edició serà l’actuació de Sopa de Cabra
- Publicitat -

Altres notícies