21.9 C
Pals
Diumenge, 19 setembre 2021
- Publicitat -

L’Agència Catalana de Turisme ofereix protocols per als establiments, empreses i entitats del sector

L’objectiu de l’ens és blindar el sector turístic de Catalunya dels efectes de la crisi sociosanitària. L’ACT també ofereix un telèfon, el 935 19 41 07, per mantenir informada la ciutadania.

Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El servei de l’Agència Catalana de Turisme del Departament d’Empresa i Coneixement ha activat diverses eines per mantenir constantment informat a tot aquell que tingui un negoci, comerç o empresa turística durant la crisi generada per la Covid-19.

Una de les iniciatives ha estat la posada en marxa d’un call center amb un servei d’atenció personalitzat des d’on atenen totes les consultes.

Protocols de salut, seguretat i higiene

A més el Departament d’Empresa i Coneixement està treballant en l’elaboració de diferents protocols que hauran de seguir tots els establiments turístics i restaurants per tal de garantir als usuaris que apliquen exigents mesures de salut i higiene i que, per tant, les seves instal·lacions són segures en la prevenció de la Covid-19. En concret, s’està treballant en sis protocols, quatre per a establiments turístics (hotels, càmpings, establiments de turisme rural i apartaments turístics), un per a establiments comercials (restaurants) i un sisè que engloba altres activitats de l’àmbit turístic.

Aquests protocols estaran finalitzats la tercera setmana del mes de maig. No suposaran cap cost per al sector, ja que seran gratuïts, i seran ràpids i àgils d’executar tot i que seran exigents perquè es pretén que ens ajudin a generar valor i, per tant, que la demanda els reconegui.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -