L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni posa a la venda 11 parcel·les per a habitatges unifamiliars

Hi ha sis parcel·les a l'àmbit de Puig Rosell, quatre a Sant Daniel i una a Puig Balitrà

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
clinica milena

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat a la venda onze parcel·les del Patrimoni Municipal de Sòl i Habitatge, destinades a la construcció d’habitatges unifamiliars. La convocatòria està oberta fins al 13 de març per a persones físiques o jurídiques que vulguin presentar una oferta, sempre a partir del preu mínim establert per l’Ajuntament.

Les parcel·les es distribueixen entre tres zones: sis a Puig Rosell, quatre a Sant Daniel i una al carrer d’Oslo, a Puig Balitrà. Els preus de sortida oscil·len entre 71.632,62 € i 159.525,68 €, i les superfícies varien de 601 a 1.695 metres quadrats. L’ocupació màxima permesa se situa entre el 20 i el 30%, segons la ubicació.

Un cop adjudicades, els compradors hauran d’edificar-hi en un termini màxim de quatre anys. Les bases del concurs i la informació tècnica de cada parcel·la estan disponibles per a la seva consulta.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal d’Empordà reivindica el paper de les dones durant la Guerra Civil amb unes jornades

La Bisbal d’Empordà acollirà aquest dissabte 24 d’octubre unes jornades dedicades al paper de les dones durant la Guerra Civil espanyola. El Teatre Mundial serà l’escenari de conferències, un documental i un concert. La proposta vol recuperar la memòria de les milicianes i brigadistes. El programa es completarà al novembre amb una sortida als espais de memòria de l’exili republicà.
- Publicitat -

Altres notícies