23.1 C
Pals
Dimarts, 30 setembre 2025
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palafrugell atura les obres d’Aigua Xelida

L'empresa promotora va començar a talar arbres quan el permís estava en tramitació

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palafrugell ha aturat aquest matí les obres d’urbanització del polígon d’actuació promogut per “Aiguacel” a Aigua Xelida (Tamariu), ja que la promotora no tenia l’autorització per iniciar-les.

Tal i com es va informar la setmana passada, l’empresa promotora va iniciar a talar arbres quan el permís encara es trobava en fase de tramitació i per tant, després de realitzar una inspecció tècnica, s’ha procedit a l’aturada immediata de les obres d’urbanització, i se seguirà estudiant la documentació presentada per l’empresa.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal aprova el projecte de renovació de la canonada principal de distribució d’aigua

Les obres suposaran una inversió de prop de 575.000 euros i començaran el 2026. La mesura forma part d’un pla de millora de la xarxa, ara desbloquejat gràcies al tancament del conflicte amb Agbar i l’entrada de la nova concessionària.

Altres notícies