18.9 C
Pals
Divendres, 2 maig 2025
- Publicitat -

Els ajuntaments de Palamós i Calonge tenen 15 mesos per licitar el nou contracte de transport públic

La resolució de l'alt tribunal català permet que el servei de transport públic no es vegi interromput

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Els ajuntaments de Palamós i Calonge tenen 15 mesos per licitar el nou contracte de transport públic
Loading
/

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha determinat a través d’una resolució de l’incident d’execució de la sentència que va tombar l’actual contracte del transport públic que concedeix 15 mesos als ajuntaments de Calonge i Sant Antoni i Palamós per poder formalitzar i licitar el nou contracte. Els consistoris volien mantenir l’actual gestió en aquest període en el qual no es materialitza el nou servei.

L’alcalde de Palamós, Lluís Puig, ha explicat a Ràdio Capital que el nou reglament i contracte es farà conjuntament amb Calonge i Sant Antoni i que inclouran a Vall-llobrega, de manera que es farà a través de la Mancomunitat. Com que el TSJC dona ara 15 mesos a ambdós consistoris, Puig ha expressat la seva alegria perquè el recurs que van posar hagi prosperat:

La previsió és que es liciti un contracte amb una durada de set anys per un valor de 300.000 euros. El nou servei no estaria operatiu fins al juny del 2019.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Isabel i Fabiola Alcalà: “Cal valorar més i millor la feina que fem els artesans”

El Terracotta Museu de la Bisbal ha inaugurat l’exposició “Ponderosa”, un homenatge a la família Alcalà i a l’empresa Ceràmica La Ponderosa, fundada fa gairebé cinquanta anys. La mostra repassa l’evolució de la ceràmica familiar, des de les peces artístiques del pare i l’avi fins a la producció actual, amb una reivindicació clara de l’artesania local.

Altres notícies