Els ajuntaments de Palamós i Calonge tenen 15 mesos per licitar el nou contracte de transport públic

La resolució de l'alt tribunal català permet que el servei de transport públic no es vegi interromput

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Els ajuntaments de Palamós i Calonge tenen 15 mesos per licitar el nou contracte de transport públic
Loading
/

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha determinat a través d’una resolució de l’incident d’execució de la sentència que va tombar l’actual contracte del transport públic que concedeix 15 mesos als ajuntaments de Calonge i Sant Antoni i Palamós per poder formalitzar i licitar el nou contracte. Els consistoris volien mantenir l’actual gestió en aquest període en el qual no es materialitza el nou servei.

L’alcalde de Palamós, Lluís Puig, ha explicat a Ràdio Capital que el nou reglament i contracte es farà conjuntament amb Calonge i Sant Antoni i que inclouran a Vall-llobrega, de manera que es farà a través de la Mancomunitat. Com que el TSJC dona ara 15 mesos a ambdós consistoris, Puig ha expressat la seva alegria perquè el recurs que van posar hagi prosperat:

La previsió és que es liciti un contracte amb una durada de set anys per un valor de 300.000 euros. El nou servei no estaria operatiu fins al juny del 2019.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Les carreteres gironines registren un augment de les víctimes mortals respecte l’any passat

Girona és l'única demarcació catalana on augmenta la mortalitat viària, amb un increment de gairebé el 50%. Al conjunt de Catalunya, en canvi, les morts baixen fins a 106. Els motoristes, ciclistes i vianants concentren gairebé el 60% de les víctimes.
- Publicitat -
clinica milena

Altres notícies