22.4 C
Pals
Dimecres, 20 agost 2025
- Publicitat -

La promoció del turisme nàutic de Torroella i l’Estartit es reinventa i aposta pel contingut audiovisual

A causa del coronavirus no hi ha previsió de fires i/o salons nàutics de cara a l'hivern i primavera 2020/2021, de manera que la taula de turisme nàutic ha hagut d'adaptar-se a les noves circumstàncies

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La COVID-19 ha obligat les empreses de turisme nàutic de Torroella de Montgrí – L’Estartit a reinventar-se. Degut a les circumstàncies sanitàries actuals, no hi ha previsió de fires i/o salons nàutics de cara a l’hivern i primavera 2020/2021, de manera que el turisme nàutic ha decidit impulsar un tipus de promoció més enfocada als continguts audiovisuals.

Des de l’Ajuntament expliquen que els continguts “mostraran la bellesa del territori i les propostes d’activitats nàutiques que ofereix als seus visitants”. Aquests continguts serviran per atendre les noves modalitats de promoció com ara salons o presentacions virtuals. Així doncs, l’objectiu és seguir promocionant les activitats nàutiques, una de les principals activitats turístiques de Torroella i l’Estartit.

- Publicitat -
- Publicitat -

Michael Bublé tanca la 25a edició del Cap Roig Festival amb un concert magistral

Michael Bublé tanca l'edició del vint-i-cinquè aniversari de Cap Roig amb un concert magistral, on s'ha acompanyant d'una banda plena de música talentosos que han conquerit al públic assistent amb un concert curt però intens.

Altres notícies