Les formiguetes bisbalenques de la CUP

Presentació del vídeo de campanya de la formació anticapitalista a la Bisbal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ahir dimarts al vespre i a Ca la Pilar Dumingu va tenir lloc la presentació del vídeo de campanya de la CUP per aquestes eleccions municipals. Es tracta d’una peça de dos minuts en format de còmic.

El vídeo està fet pel grup Groc Disseny amb seu a la Bisbal, les il·lustracions són de la jove dibuixant Irina Palma amb text de Pere Maruny i una molt agradable veu infantil de fons.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Toccata d’Empordà

Crec que aquest cop el Sant Pare ha oblidat novament l'Empordà petit a l'hora de conèixer geografies terrenals. Per...

Altres notícies