21.4 C
Pals
Dimarts, 17 juny 2025
- Publicitat -

Les noves mesures davant el sector hoteler i turístic

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El govern català fa marxa enrere i aplica noves restriccions a Catalunya i parar aquesta cinquena onada. Avui parlem amb Judith Lloberol, gerent del grup Costa Brava Centre, sobre com està afectant el sector turístic i hoteler les noves mesures.

Fins ara, el toc de queda està afectant sobretot a l’oci nocturn, ja que tenen poc marge per treballar. Per altra banda, l’allotjament també es troba afectat, específicament al sector dels casaments, ja que no es poden fer de nit ni tampoc es pot ballar.

Respecte l’aforament limitat, Judith Lloberol ens explica ja des de les primeres restriccions es van veure afectats, i qui més ho pateix son els restaurants amb menjadors interiors, ja que a les terrasses, mentre es mantingui la distància, no hi ha cap problema.

 

Finalment, el sector hoteler no ha patit gaire les mesures. Malgrat haver hagut cancel·lacions de reserves d’estrangers, segueixen entrant altres reserves a l’últim moment, que ajuden a compensar la situació.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sopa de Cabra retorna als escenaris: 10 concerts vestits d’”Animal”

Sopa de Cabra ha decidit acabar el curs 2025 amb un cop de puny al cor. Una última gira abans d’una aturada de nou mesos. Un comiat temporal que té regust d’història viva del rock català. Aquest viatge ha estat batejat amb el nom d’“Animal”, i no per qualsevol motiu. La banda gironina vol recuperar

Altres notícies