L’hospital de Palamós desprograma les intervencions no urgents amb ingrés per l’increment de casos de covid-19

El centre té 17 pacients ingressats amb la malaltia, un 20% del total

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’hospital de Palamós ha desprogramat les cirurgies amb ingrés no urgents arran de l’evolució de la pandèmia de la covid-19. En aquests moments, el centre té 17 pacients ingressats amb la malaltia, un 20% del total. A més, en l’última setmana els centres integrats al Servei de Salut Integrats Baix Empordà han realitzat un 26% més de proves diagnòstiques i el nombre de positius ha augmentat un 35% respecte de l’anterior. Pel que fa al brot detectat a la quarta planta de l’hospital i que ha afectat 10 pacients i tres professionals, el centre va prendre les mesures d’aïllament i cribratges i ja fa més de deu dies que no es detecten nous positius. A hores d’ara, hi ha un total d’11 professionals positius i aïllats al centre hospitalari.
A Palamós Gent Gran, hi ha 11 pacients ingressats per covid19. La última setmana han incrementat un 50% els ingressos per aquesta malaltia al centre.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Begur acollirà l’Oncopàdel, un repte solidari de 55 hores seguides de pàdel

Durant 55 hores ininterrompudes, diversos equips disputaran partits de pàdel amb l’objectiu de recaptar fons per donar suport a persones amb càncer i les seves famílies.

Altres notícies