14 C
Pals
Diumenge, 22 febrer 2026

L’hospital de Palamós obre 9 llits més per fer front als casos de grip

Aquesta mesura es pren per fer front a l'augment de la demanda assistencial que ha experimentat l'hospital de Palamós a causa dels casos de grip

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’hospital de Palamós ha obert aquest dilluns nou llits addicionals a la tercera planta del centre. Aquesta mesura es pren per fer front a l’augment de la demanda assistencial que ha experimentat l’hospital de Palamós a causa dels casos de grip. Així el centre arriba a la seva màxima capacitat de 133 llits disponibles.

Amb aquesta incorporació de llits es vol donar una millor resposta i disposar de més capacitat a l’hospital. Tot i això, aquests nou llits només estaran oberts durant el període de vigència del Pla Integral d’Urgències de Catalunya i segons necessitats específiques.

En una entrevista al Supermatí, la directora assistencial dels Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, Anna Ribera, reconeixia que encara no havíem arribat al pic de contagis de la grip i que caldria estar pendents de com evolucionaven els casos.

Anna Ribera: “Encara no hem arribat al pic de contagis de grip i hem de veure com evolucionen”

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

(Galeria) Més de 250 persones participen a la gran xocolatada dels 25 anys de Ràdio Capital

Més de 250 persones van participar en la xocolatada popular que va donar el tret de sortida als 25 anys de Ràdio Capital. Música en directe, concursos, premis i un programa especial a peu de plaça van convertir la tarda en una gran festa de ràdio de proximitat. L’emissora també va presentar el nou logotip i la nova imatge sonora.

Altres notícies