14.7 C
Pals
Diumenge, 25 maig 2025
- Publicitat -

L’Ítaca Sant Joan exhaureix les entrades pel 21 de juny

Oques Grasses hi farà una de les poques parades de la seva Gira Coda. També actuaran Dan Peralbo & El Comboi, DJ Trapella i hi haurà un espectacle de drons. Encara queden entrades pels altres dies

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El festival ÍTACA SANT JOAN 2025 ha venut totes les entrades pel dissabte 21 de juny. El concert de la platja Gran de l’Estartit acollirà una de les escasses actuacions de la Gira Coda d’Oques Grasses. També hi actuaran Dan Peralbo & El Comboi, DJ Trapella i s’hi podrà veure l’espectacle Odyssey x 300 de Flock Drone Art Studio. A més, ben aviat es farà pública una nova incorporació al cartell per celebrar l’èxit de vendes.

Tot i l’apagada d’aquest dilluns, la venda d’entrades ha mantingut un ritme alt, i des del festival es recorda que encara hi ha disponibles abonaments de dos o tres dies que inclouen accés al dissabte.

L’ÍTACA SANT JOAN començarà el divendres 20 de juny amb la nit indie de la Costa Brava. Hi actuaran Viva Suecia, Carolina Durante, Maria Jaume i Serial Killerz, amb una proposta que combina bateria i DJ a l’escenari.

La cloenda serà el dilluns 23 de juny amb la Gran Revetlla de Sant Joan. Actuaran Mushka, que hi presentarà el nou disc Nova Bossa, Figa Flawas, Ouineta i DJ Capde, amb una sessió de música electrònica per tancar el festival.

Les entrades per als dies 20 i 23, i els abonaments, es poden comprar al web www.itacacultura.cat. El festival està organitzat per Link Produccions i l’Entitat Municipal Descentralitzada de l’Estartit.

- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies