19.3 C
Pals
Diumenge, 22 febrer 2026

Måneskin estrenaran ‘Supermodel’ el dia abans de la final d’Eurovisió

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Måneskin van ser els guanyadors de la darrera edició del Festival d’Eurovisió, que enguany se celebra el 14 de maig a Turí.

El dia abans de la final, la banda italiana estrenarà ‘Supermodel‘, després d’un any on han aconseguit un èxit aclaparador, gràcies a temes com ‘I wanna be your slave’ o la versió de ‘Beggin”.

El 2023 els podrem veure en directe a Barcelona.

L’entrada Måneskin estrenaran ‘Supermodel’ el dia abans de la final d’Eurovisió ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

(Galeria) Més de 250 persones participen a la gran xocolatada dels 25 anys de Ràdio Capital

Més de 250 persones van participar en la xocolatada popular que va donar el tret de sortida als 25 anys de Ràdio Capital. Música en directe, concursos, premis i un programa especial a peu de plaça van convertir la tarda en una gran festa de ràdio de proximitat. L’emissora també va presentar el nou logotip i la nova imatge sonora.

Altres notícies