Marialluïsa presenta el videoclip de ‘Estrès’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Marialluïsa estrena “Estrès”, un nou videoclip de factura espectacular realitzat per Roger Mitjans i Alex Trullàs amb la col·laboració del centre de disseny BAU.

“Estrès” és el quart videoclip extret del disc “És per tu i per mi”, primer llarga durada de Marialluïsa, amb producció de Jordi Matas (Ferran Palau, El Petit de Cal Eril). Anteriorment el grup ja havia posat imatges a “Mala sang”, “Miracle” i “La bèstia”, a més d’oferir una peculiar actuació en una casa encantada on interpretava íntegrament tot el disc sencer.

Aquest proper cap de setmana, la banda oferirà un showcase online al festival Zandari Festa de Corea del Sud, en col.laboració amb Primavera Sound.

El 14 de novembre, Marialluïsa actuarà al Monumental Club de Barcelona, on participaran també els DJs Amable i Luis Costa. Les entrades ja estan a la venda.

L’entrada Marialluïsa presenta el videoclip de ‘Estrès’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Palamós estrenarà l’1 d’octubre un nou sistema de recollida de residus per als comerços

El model incorporarà la fracció resta porta a porta i contenidors amb lectors electrònics. L’Ajuntament també farà reunions informatives i visites als establiments abans de l’entrada en funcionament.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies