10.9 C
Pals
Dijous, 1 maig 2025
- Publicitat -

Marilyn Manson actuarà el 27 de novembre a Badalona

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La icònica llegenda del rock Marilyn Manson anuncia avui el seu retorn als escenaris aquesta tardor que ve per a la segona etapa de la seva gira ‘One Assassination Under God Tour’. Al nostre país el podrem veure el 27 de novembre al Pavelló Olímpic de Badalona.

Les entrades es posaran a la venda el divendres 4 d’abril a les 10:00h a través de doctormusic.com i entrades.com. El preu serà de 62, 68 i 74 Euros per a les entrades de grada, de 64 Euros per a les de pista i de 90 Euros per a les entrades de pista Front Stage (despeses de distribució no incloses). També hi haurà disponibles packs VIP.

L’autor de temes tan cèlebres com ‘The Beautiful People’ o ‘mOBSCENE’ va presentar a finals de 2024 el seu dotzè disc, One Assassination Under God – Chapter 1.

L’entrada Marilyn Manson actuarà el 27 de novembre a Badalona ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Arriba la quarta edició del VillarFest

A ple cor d’un dels barris més emblemàtics de Barcelona, el barri de Gràcia, se celebrarà un festival que il·luminarà els seus carrers després de l’apagada d’aquest dilluns i donarà la benvinguda a l’estiu. Els joves estudiants de cicles formatius del Centre Villar organitzen la quarta edició del VillarFest, que tindrà lloc el pròxim 7

Altres notícies