4.000 nens reben ajuda alimentària de la Creu Roja durant les vacances

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Durant l’estiu, la Creu Roja reforça els seus projectes d’alimentació infantil per garantir que els infants en situació vulnerable també tinguin les necessitats bàsiques cobertes, igual que la resta de l’any. Així doncs, 4.020 infants rebran ajuda alimentària a la demarcació. De la mateixa manera, l’entitat ha repartit targetes de prepagament per a prop de 1.975 infants en situació de vulnerabilitat, perquè les famílies en situació vulnerable puguin comprar aliments i productes frescos.

D’altra banda, Creu Roja Joventut ha organitzat casals i activitats d’estiu a Girona i Santa Coloma de Farners que també garanteixen esmorzar i berenar a 28 infants. A tot això se li suma el Pla d’Ajuda Alimentària de la UE del 2017, que al llarg d’aquest mes, repartirà aliments entre quasi 17.200 persones.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
quali geotermia

U2 anuncia ‘Silencio’, el segon avançament del seu nou disc

U2 publicarà aquest divendres, 25 de setembre, ‘Silencio’, el segon avançament del seu pròxim disc d’estudi. La cançó arriba després de ‘Street of Dreams’, estrenada el passat mes de juliol, i formarà part del nou àlbum de la banda, previst per a finals d’aquest 2026. ‘Street of Dreams’ va arribar acompanyada d’un videoclip enregistrat a
- Publicitat -

Altres notícies