Més de 6 milions d’euros es destinaran a la reforma del passeig de Palamós

L'estimació ha estat realitzada pels Serveis Tècnics municipals i es tracta d'un primer pressupost de la proposta de remodelació.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La reforma del passeig del Mar de Palamós té un cost aproximat entre 6 i 7 milions d’euros, segons explica l’alcalde del municipi, Lluís Puig, a Ràdio Palamós. L’estimació ha estat realitzada pels Serveis Tècnics municipals i es tracta del pressupost provisional de la primera proposta de reforma, en què 800 veïns i veïnes van col·laborar al procés participatiu.

El mes passat l’Ajuntament de Palamós va organitzar dues sessions obertes a la ciutadania on s’exposava el dibuix de la remodelació passeig, elaborat pels Serveis Tècnics a partir de les 20 propostes obtingudes dels 7 reptes inicials. Aquest projecte, segons ha confirmat Puig a Ràdio Palamós, s’intentarà que es pugui acollir a la subvenció de fons europeus Next Generation.

D’acord amb els objectius de l’Agenda 2030, a principis del 2022 l’Ajuntament de Palamós va obrir a la ciutadania el procés participatiu sobre la reforma del passeig del Mar. D’aquesta manera es preveu convertir el municipi en una destinació turística més sostenible.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Platja d’Aro Open Water arriba a la seva cinquena edició amb més de 200 participants

La Platja d’Aro Open Water celebrarà la cinquena edició amb més de 200 participants. La prova s’ha consolidat dins el calendari de natació en aigües obertes. Els nedadors podran escollir entre quatre distàncies. La més llarga baixa fins als 5.000 metres per reforçar la seguretat. L’organització també potenciarà els serveis destinats als participants i acompanyants.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies