10.7 C
Pals
Dimecres, 20 gener 2021

Més de 9.000 persones participen als sortejos de “Motius per tornar”

El més llegit

27 classes confinades al Baix Empordà després d’una setmana de segon trimestre

El municipi amb més impacte de coronavirus a les escoles és, amb diferència, Sant Feliu de Guíxols, que té 15 classes confinades. El segueix Palafrugell, amb 4 grups en quarantena.

Detenen un home per cremar quatre vehicles i dos contenidors a Sant Feliu de Guíxols i Palamós

Els Mossos d’Esquadra han detingut aquesta matinada un home de 35 anys, i veí de Reus, com a presumpte autor d’un delicte d'incendi i danys

Un de cada tres ingressos a l’hospital de Palamós és per coronavirus

En les darreres 3 setmanes, s'han realitzat entorn de 100 ingressos setmanals a l'Hospital de Palamós

Rescaten cinc tripulants d’una embarcació bolcada a Calella de Palafrugell

Dos d'ells eren menors d'edat i patien una hipotèrmia lleu
Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -

Un total de 9.152 persones han participat aquest estiu en els sortejos de la campanya “Motius per tornar”, promoguda per l’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell (IPEP) per atraure el turisme de proximitat. Així doncs, entre el 18 de juny i el 31 d’agost, s’han fet 30 sortejos d’estances a allotjaments i àpats a restaurants del municipi, a través de Facebook i Instagram.

L’objectiu de la campanya #motiuspertornar era donar suport a les empreses d’aquest sector del municipi que hi han volgut col·laborar, mitjançant la comunicació del destí i els seus establiments per atraure nous clients, potenciar la marca i fidelitzar als visitants. Cal destacar que en cadascun dels 30 sortejos es publicitava una de les empreses vinculades al turisme del municipi, amb un impacte molt positiu a nivell institucional però també pels privats que participaven activament amb premis dins la campanya, ja que de mitjana cada anunci ha obtingut unes 70.000 impressions (vegades que s’ha mostrat cada anunci).

Gràcies a aquesta iniciativa comunicativa, la campanya, que incloïa també vídeos i anuncis a Youtube, Google i xarxes socials, ha arribat a centenars de milers de persones d’arreu de Catalunya i zones estratègiques del sud de França i d’Espanya.

A més dels sortejos, l’acció estrella ha estat la difusió d’anuncis sobre la destinació via espots a Televisió de Catalunya i al seu web www.ccma.cat, amb la qual s’ha aconseguit una xifra impactant de gairebé 9 milions d’impactes amb una visualització de més d’1 milió i mig de persones.

Cal destacar que ha estat una campanya molt estructurada, que ha servit per aconseguir una major fidelització dels usuaris, per la seva complementació amb informació del municipi i promoció del destí que ha permès incentivar l’storydoing per part dels usuaris de les xarxes.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

N’estem farts i diem prou

Aquest ha sigut l'eslògan que ha abanderat avui la campanya organitzada pel col.lectiu de Cuineres i Cuiners km0 d’Slow...

Altres notícies