11.7 C
Pals
Dilluns, 3 novembre 2025
- Publicitat -

Dilluns amb inestabilitat

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Comencem el dilluns amb força nuvolositat i es que durant el dia ens creua una línia frontal que ja deixarà el cel molt tapat i a la tarda possibilitat de ruixats. També el vent de tramunta serà el protagonista sobretot a partir de mitja tarda, es per això que el servei meteorològic de Catalunya ha activa l’avís per vent i per mar alterada amb maregassa. Les temperatures es mouran entre -1ºc i els 11ºc.

Demà encara amb restes d’aquesta línia frontal amb vent i mar alterada, però els núvols aniran desapareixent.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Oques Grasses anuncien que el concert de la Castanyada de Cabró Rock no serà l’últim

Oques Grasses han aprofitat el darrer concert de la gira “Coda” a la Castanyada de Cabró Rock per desmentir els rumors sobre el fet que aquell seria el concert de comiat del grup. El propi Josep Montero ho ha deixat clar durant el directe dels osonencs afegint que seran ells els qui ho anunciaran el

Altres notícies