19.9 C
Pals
Divendres, 2 maig 2025
- Publicitat -

Mor als 69 anys Enric Castelló, cantautor i professor de literatura palamosí

Palamós s'acomiadarà del cantautor aquest dilluns a les 16 h a l'església de Santa Maria del Mar

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El cantautor i professor de literatura palamosí, Enric Castelló i Salvador, ha mort a l’edat de 69 anys. Tot i que vivia a Santa Cristina d’Aro, va ser professor de literatura de l’Institut de Palamós. A part d’aquesta tasca estretament vinculada amb el municipi, també va ser un referent en el món cultural: va formar part de l’expansió a la comarca de la Nova Cançó amb diversos concerts en casals, locals parroquials, entre altres espais.

A més, de manera conjunta amb Carles Casanovas, Joan Aliu, Jordi Agustí “Gustus” i Toni Puigverd va formar un grup anomenat “Els Barrufets”, van estrenar l’havanera de José Luis Ortega Monasterio, “El meu avi” a les primeres edicions de la Cantada d’Havaneres de Calella. Palamós s’acomiadarà del cantautor aquest dilluns a les 16 h a l’església de Santa Maria del Mar.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Isabel i Fabiola Alcalà: “Cal valorar més i millor la feina que fem els artesans”

El Terracotta Museu de la Bisbal ha inaugurat l’exposició “Ponderosa”, un homenatge a la família Alcalà i a l’empresa Ceràmica La Ponderosa, fundada fa gairebé cinquanta anys. La mostra repassa l’evolució de la ceràmica familiar, des de les peces artístiques del pare i l’avi fins a la producció actual, amb una reivindicació clara de l’artesania local.

Altres notícies