Mor per aturada cardiorespiratòria una noia de 29 anys a Palafrugell

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Una noia de 29 anys ha mort al centre de Palafrugell, cap a les 16 hores d’aquest dimecres. Es va donar l’avís als serveis d’emergència per una aturada respiratòria, però tot i que els CEM ja es trobaven per la zona per un incendi en un comerç proper, no van poder salvar-li la vida amb les tècniques de reanimació de la DEA.

- Publicitat -
- Publicitat -

6 COMENTARIS

  1. Hi havía un desfibrilador a prop? Abans de que arribi el SEM es molt util que algú pugui avançar maniobres de ressuscitació.

  2. Esta chica es mi vecina y falleció en casa no en la.calle nadie tiene en su casa o creo que casi nadie un desfibrilador

Comments are closed.

Ràdio Capital, finalista als Premis Ràdio Associació de Catalunya amb Aquella nit al Tiffany’s

Ràdio Capital de l’Empordà és finalista als Premis Ràdio Associació de Catalunya en la categoria de millor programa de ràdio local amb el podcast de ficció sonora Aquella nit al Tiffany’s. El jurat en destaca la recuperació de la memòria històrica local amb una acurada producció basada en fets reals ambientats a la Costa Brava durant el franquisme.

Altres notícies