Consternació per la mort d’un nen de 13 anys en caure d’un penya-segat de Roses

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El nen ha mort aquest migdia després de caure d’un penya-segat de la zona dels Romaguers, entre Cala Montjoi i la Punta de la Ferrera, a Roses. El menor, que estava d’excursió amb un casal, s’ha precipitar des d’uns 30 metres d’alçada sobre les roques, en una zona on no s’hi pot accedir per terra.

La notícia ha causat commoció a la vila empordanesa i a la ciutat de Solsona, d’on és l’entitat de lleure que havia organitzat l’excursió. Tant l’Ajuntament de Solsona com el departament de Treball, Afers Socials i Família remarquen que el grup complia la ràtio de monitors per infant i que eren tutors amb experiència.

En l’accident van intervenir dues dotacions i un helicòpter de rescat dels Bombers, així com dues ambulàncies i psicòlegs del SEM, quatre operatius dels Mossos d’Esquadra, efectius de la Policia Local i una embarcació de Salvament Marítim. Els equips de socors van fer unes primeres maniobres de reanimació al nen al mateix lloc dels fets i després van portar-lo amb helicòpter fins a Cala Montjoi, on el van traslladar en ambulància al Centre Mèdic del Càmping Cala Montjoi. Allà  es va certificar la mort.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Augmenta el perill pel fort vent durant la jornada de diumenge al Pirineu i a l’Empordà

La forta ventada de nord colpeja especialment l’Alt Empordà amb ratxes de fins a 167 km/h a Portbou. El temporal ha generat centenars de trucades al 112 i més de 150 serveis dels Bombers. La caiguda d’arbres ha obligat a tallar diverses carreteres i Protecció Civil demana evitar activitats a l’exterior.

Altres notícies