24.2 C
Pals
Dissabte, 12 juliol 2025
- Publicitat -

Moren assassinats els rapers XXXTentacion i Jimmy Wopo

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Ja són dos cantants de rap que moren en menys de 24 hores als Estats Units:

XXXTentacion (Jahseh Dwayne Onfroy) era un raper de vint anys que sortia d’una botiga i es disposava a entrar al seu cotxe, quan va ser tirotejat per dos individus que van fugir. L’artista va ser traslladat a un centre mèdic, on finalment va morir. Havia gravat ja dos treballs discogràfics i havia estat acusat per violència domèstica contra la seva parella embarassada, encara que ell negava haver-ho fet.
Anteriorment havia estat arrestat per intent de robatori i possessió il·legal d’armes i actualment es trobava en llibertat condicional.

El cotxe en el que anava el cantant (fotografia treta per John Mccall/AP)

Jimmy Wopo (Travon Smart) era un raper de vint-i-un anys que va rebre bales mentre conduïa per Pensilvania. L’artista tenia antecedents policials per tràfic de drogues i es trobava en llibertat condicional. Taylor Maglin, el seu germà, ha escrit a un post de Facebook el següent missatge: “Avui he perdut al meu germà i és el pitjor que es pot sentir al món. Estava destinat a la grandesa i volia el millor pels seus amics, família i comunitat. Avui hem perdut a una gran persona, però sé que faré tot el que estigui a la meva mà per fer que la seva memòria sigui viva per sempre. T’estimo germà #LongLiveWopo”. 
Encara que hi ha moltes coincidències entre les dues morts, la policia no creu que hi hagi cap tipus de correlació entre els dos casos.

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dissabte 12 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies