Moren dos residents més a Palafrugell Gent Gran per coronavirus

El número de víctimes per coronavirus al centre palafrugellenc ja arriba als 14

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El drama a la residència d’avis Palafrugell Gent Gran no s’atura. Aquest dijous s’han confirmat dues morts més, i el número de víctimes per coronavirus al centre palafrugellenc ja arriba als 14. Hi ha 40 residents infectats de COVID-19, i 9 persones pendents de resultats.

En canvi, h iha bones notícies a la residència Palamós Gent gran. La persona pendent de resultats ha donat negatiu.

Mentrestant, segueixen donant-se altes a l’hospital de Palamós. Hi ha ingressats 9 pacients menys que ahir: ara n’hi ha 18 amb la malaltia i i 15 pendents de resultats. Les morts es mantenen en 5.

Sí que creix el número de sanitaris amb la malaltia, En 57 casos està confirmat que la tenen, i 25 esperen el resultat dels tests. Quatre professionals segueixen ingressats a l’hospital.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ràdio Capital de l’Empordà i Taronja Ràdio Girona superen els 24.000 oients

Ràdio Capital de l’Empordà i Taronja Ràdio Girona superen conjuntament els 24.000 oients entre FM i consum digital. Taronja Ràdio arriba als 16.306 oients i Ràdio Capital als 7.981. El creixement també es reflecteix al portal radiocapital.cat, que registra 146.000 usuaris únics, un 214% més que l’any passat.

Altres notícies