9.8 C
Pals
Divendres, 13 febrer 2026

Mor ofegat un home de 86 anys a la platja del Rec del Molí

Aquests home i un altre mort per ofegament a Creixell (Tarragona) són les primeres víctimes mortals d'aquest estiu a les platges catalanes.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un home de 86 anys ha mort ofegat aquest migdia a la platja del Rec del Molí de l’Escala, segons ha informat Protecció Civil. El 112 ha rebut un avís a les 11.58 hores informat que hi havia un home inconscient a l’aigua de la platja del Rec del Molí, que no té vigilància. Una unitat terrestre i un helicòpter del SEM s’han desplaçat al lloc, on han intentat sense èxit la reanimació de l’home.
Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat efectius dels Mossos d’Esquadra i de la Guàrdia Civil, que s’encarregaran de les diligències.

Aquests home i un altre mort per ofegament a Creixell (Tarragona) són les primeres víctimes mortals d’aquest estiu a les platges catalanes.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

S’aplaça al 3 de març la festa pre Vida 2026

Ahir dia 11 de febrer es va fer públic el cartell del festival ‘Vida 2026′ i la intenció era celebrar-ho l’endemà amb un concert del grup Mujeres a l’antiga fàbrica d’Estrella Damm. Però, a causa dels avisos per fort vent emesos per les autoritats, s’ha decidit fer un canvi de data i celebrar-ho sense cap

Altres notícies