14.2 C
Pals
Dilluns, 3 novembre 2025
- Publicitat -

Mor ofegat un home de 86 anys a la platja del Rec del Molí

Aquests home i un altre mort per ofegament a Creixell (Tarragona) són les primeres víctimes mortals d'aquest estiu a les platges catalanes.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un home de 86 anys ha mort ofegat aquest migdia a la platja del Rec del Molí de l’Escala, segons ha informat Protecció Civil. El 112 ha rebut un avís a les 11.58 hores informat que hi havia un home inconscient a l’aigua de la platja del Rec del Molí, que no té vigilància. Una unitat terrestre i un helicòpter del SEM s’han desplaçat al lloc, on han intentat sense èxit la reanimació de l’home.
Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat efectius dels Mossos d’Esquadra i de la Guàrdia Civil, que s’encarregaran de les diligències.

Aquests home i un altre mort per ofegament a Creixell (Tarragona) són les primeres víctimes mortals d’aquest estiu a les platges catalanes.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Oques Grasses anuncien que el concert de la Castanyada de Cabró Rock no serà l’últim

Oques Grasses han aprofitat el darrer concert de la gira “Coda” a la Castanyada de Cabró Rock per desmentir els rumors sobre el fet que aquell seria el concert de comiat del grup. El propi Josep Montero ho ha deixat clar durant el directe dels osonencs afegint que seran ells els qui ho anunciaran el

Altres notícies