Músiques Sensibles presenta el cartell de la sisena edició

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Del 18 d’octubre al 23 de novembre es presenta una nova edició del festival Músiques Sensibles. Un festival que vincula cultura i música amb compromís i responsabilitat social. Un projecte pioner, innovador i únic, on la cultura i la societat esdevenen el motor principal. Un projecte on la sensibilitat és el denominador comú de tots els agents que hi intervenen. Un festival necessari i diferent per la conjunció d’artistes de gran nivell, unes entitats molt compromeses i imprescindibles, i un espai excepcional, Palau de la Música Catalana – Petit Palau.

El festival, consolidat com una de les gran cites de tardor programarà un total de 10 concerts amb les següents actuacions: Maria Arnal i Marcel Bagés (18 oct); Carmen Boza i Intana (9 nov ); Roger Mas i Joe Dolman (10 nov); Gemma Humet i Alidé Sans (16 nov): Xoel López (17 nov); El Petit de Cal Eril (21 nov) i finalment el London Community Gospel Choir (23  nov).

Les entrades ja es poden adquirir al web del festival.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Impulsen una campanya de micromecenatge per restaurar la façana del Casino La Constància de Sant Feliu

El projecte de rehabilitació d'aquest edifici, declarat bé cultural d'interès nacional, podria costar uns 450.000 euros. 

Altres notícies