Músiques Sensibles presenta el cartell de la sisena edició

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Del 18 d’octubre al 23 de novembre es presenta una nova edició del festival Músiques Sensibles. Un festival que vincula cultura i música amb compromís i responsabilitat social. Un projecte pioner, innovador i únic, on la cultura i la societat esdevenen el motor principal. Un projecte on la sensibilitat és el denominador comú de tots els agents que hi intervenen. Un festival necessari i diferent per la conjunció d’artistes de gran nivell, unes entitats molt compromeses i imprescindibles, i un espai excepcional, Palau de la Música Catalana – Petit Palau.

El festival, consolidat com una de les gran cites de tardor programarà un total de 10 concerts amb les següents actuacions: Maria Arnal i Marcel Bagés (18 oct); Carmen Boza i Intana (9 nov ); Roger Mas i Joe Dolman (10 nov); Gemma Humet i Alidé Sans (16 nov): Xoel López (17 nov); El Petit de Cal Eril (21 nov) i finalment el London Community Gospel Choir (23  nov).

Les entrades ja es poden adquirir al web del festival.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

El Mercury Prize 2026 revela els 12 àlbums finalistes amb Paul McCartney, RAYE i Florence + The Machine

El Mercury Prize ja ha fet pública la llista dels dotze àlbums finalistes de l’edició de 2026, un dels reconeixements més prestigiosos de la música britànica i irlandesa. La selecció combina grans noms consolidats amb algunes de les propostes emergents més destacades del panorama actual, en una edició que tornarà a culminar el pròxim 22

Altres notícies