Nou EP per celebrar els 70 anys de David Bowie

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui fa un any que David Bowie va publicar Blackstar, coincidint amb el dia del seu aniversari, i malauradament dos dies abans de la seva mort.

Un any després s’acaba de publicar un EP que presenta tres temes inèdits, No plan, Killing A Little Time, When I Met You i també Lazarus, que estava inclosa a Blackstar.

El material està extret de les mateixes sessions de gravació, tot i que van aparèixer també en el disc del repartiment de Lazarus.

Per acabar de fer més rodó el dia, s’ha estrenat un nou videoclip de No Plan, una bona manera de retre homenatge a un dels més grans de la història de la música.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Mercat de Música Viva de Vic reforça el seu model amb 72 propostes i una reflexió sobre el futur dels directes

El Mercat de Música Viva de Vic ja ha desvelat la programació de la seva 38a edició, que se celebrarà del 16 al 20 de setembre amb una aposta clara per la innovació, les estrenes i la reflexió al voltant de la música en directe. El certamen consolida així el model impulsat per la seva

Altres notícies