15.3 C
Pals
Divendres, 9 maig 2025
- Publicitat -

Palafrugell canvia la il·luminació de la platja del Canadell

tonalitat de llum, que està marcada per la normativa, afavoreix els ecosistemes perquè no pertorba els cicles vitals de la fauna i insectes adaptats per viure al medi nocturn.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Durant les darreres setmanes, l’àrea de Serveis Municipals de l’Ajuntament de Palafrugell ha adaptat la instal·lació d’enllumenat públic de la platja del Canadell de Calella de Palafrugell, a la normativa de contaminació lumínica.

D’aquesta manera, s’han realitzat tasques de substitució dels 4 projectors existents per uns de nous que funcionen amb tecnologia LED amb color ambre.

El cost d’aquesta inversió destinada als treballs de millora lumínica ha estat de 1.659 euros. D’altra banda, aquesta tonalitat de llum, que està marcada per la normativa, afavoreix els ecosistemes perquè no pertorba els cicles vitals de la fauna i insectes adaptats per viure al medi nocturn.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Trànsit reforçarà els filtratges i tallarà un accés a la C-31 per evitar que es faci drecera per Santa Cristina d’Aro

També estudia fer una gestió diferent de dades perquè els navegadors no ofereixin circular pel poble com a alternativa.

Altres notícies