Nuvolositat variable i inestabilitat

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Distribució de gasoils corçà

Avui ens espera una jornada inestable amb cel variable i intervals de núvols baixos i mitjos bona part del dia.

A la tarda són possibles alguns ruixats que actuarien de forma local i acumulant, en general quantitats minses o poc abundants de precipitació, no obstant hi ha un avís del servei meteorològic per perill, amb probabilitat baixa, que localment es produeixin xàfecs acompanyats de tempesta.

Demà millora el temps amb més presència del Sol i s’espera una pujada progressiva de les temperatures per la resta de setmana.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
quali geotermia

Platja d’Aro demana enderrocar els ponts sobre el Ridaura i construir-los sense pilars per evitar que el riu es desbordi

Els Bombers treballen per treure l'aigua dels soterranis i a Santa Cristina d'Aro l'aiguat desfalca dues cases.
- Publicitat -

Altres notícies