24.8 C
Pals
Dimecres, 3 setembre 2025
- Publicitat -

Organitzen activitats al Parc Natural del Montgrí per a la Setmana del Parc 2022

S'han organitzat activitats com ara netejar el riu Ter amb kayak, conèixer el Centre de Documentació del Parc o una sortida guiada amb kayak per la costa de Montgó.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Del 21 al 29 de maig se celebra la Setmana del Parc 2022 al Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter, dins del marc del Dia Europeu dels Parcs. L’Ajuntament de Pals ha publicat el programa d’activitats per aquests dies.

Sota el lema “Som Naturalesa”, s’han organitzat activitats com ara netejar el riu Ter amb kayak, conèixer el Centre de Documentació del Parc o una sortida guiada amb kayak per la costa de Montgó.

Aquestes activitats estan organitzades pel propi Parc i per la Generalitat de Catalunya.

https://twitter.com/ajuntamentpals/status/1523704502653579265?s=21&t=RiJWycZXZcsFc3GfD3FFRQ

- Publicitat -
- Publicitat -

Indubio anuncia el seu disc més ambiciós per al gener de 2026

El grup santcugatenc Indubio ha fet oficial que el seu nou disc arribarà a finals de gener de 2026. Es tracta del treball més ambiciós de la seva trajectòria i marca un punt d’inflexió en la seva evolució musical des de la formació el 2021. Produït íntegrament per Arnau Moreno —responsable de treballs de Miki

Altres notícies