Organitzen activitats al Parc Natural del Montgrí per a la Setmana del Parc 2022

S'han organitzat activitats com ara netejar el riu Ter amb kayak, conèixer el Centre de Documentació del Parc o una sortida guiada amb kayak per la costa de Montgó.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Del 21 al 29 de maig se celebra la Setmana del Parc 2022 al Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter, dins del marc del Dia Europeu dels Parcs. L’Ajuntament de Pals ha publicat el programa d’activitats per aquests dies.

Sota el lema «Som Naturalesa», s’han organitzat activitats com ara netejar el riu Ter amb kayak, conèixer el Centre de Documentació del Parc o una sortida guiada amb kayak per la costa de Montgó.

Aquestes activitats estan organitzades pel propi Parc i per la Generalitat de Catalunya.

https://twitter.com/ajuntamentpals/status/1523704502653579265?s=21&t=RiJWycZXZcsFc3GfD3FFRQ

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner maxilostetic

2019: L’any que Begur va celebrar el mil·lenari del Castell

El 2019, Begur va dedicar bona part de la seva programació cultural a un dels elements més identificables del...
- Publicitat -

Altres notícies