Oscar Aparicio: “Crec que Els Voltors no han comprat els terrenys de la Rigotaverna”

L’alcalde de la Bisbal d'Empordà es pronuncia per primera vegada, a Ràdio Capital, sobre la polèmica entre els Voltors i els Geganters per la compra dels terrenys on es fa la Rigotaverna durant la Festa Major

L’alcalde de la Bisbal d’Empordà es pronuncia per primera vegada, a Ràdio Capital, sobre la polèmica entre els Voltors i els Geganters per la compra dels terrenys on es fa la Rigotaverna durant la Festa Major. Al programa ‘Govern i oposició’, que enfronta un alcalde amb el cap de l’oposició del municipi, Oscar Aparicio assegura que no té constància que els Voltors hagin acabat comprant els terrenys.  

L’alcalde assegura que la controvèrsia arran d’aquest solar l’ha “al·lucinat” perquè “ningú ha fet un pas previ com és mirar urbanísticament com aquell sector”. Explica que es tracta d’un sector de transformació, de manera que el comprador majoritari hi ha d’acabar desenvolupant. Diu que ell mateix ho va explicar als Voltors, quan el van informar que volien comprar el terreny. I apunta que és per aquest mateix motiu que l’Ajuntament no podia comprar el solar des d’un principi.  

En aquest context, l’alcalde va assegurar que creu que finalment, l’entitat ha fet marxa enrere i no ha comprat els terrenys situats a El Passeig.  

El cap de l’oposició, Enric Marquès, per la seva banda, també ha donat la seva opinió. Assegura que “cal posar aigua al vi” i intentar reconduir la relació entre les entitats, perquè el teixit associatiu sempre ha estat un dels punts forts del municipi.  

Tant l’alcalde com el líder de l’oposició estan d’acord que sempre hi ha hagut rivalitat entre les entitats, però que se n’ha anat de les mans amb aquesta última polèmica.