22.2 C
Pals
Dijous, 1 maig 2025
- Publicitat -

Pablo Alborán i Ava Max s’ajunten a ‘Tabú’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ava Max la vam conèixer fa una mica més d’un any gràcies a ‘Sweet but psycho‘ i des de llavors el seu nom està en boca de tots i això que encara no ha publicat el seu esperat primer disc. Des de llavors ha estrenat ‘So Amb I’, ‘Torn’, ha col·laborat en el darrer disc de David Guetta i recentment ha presentat el vídeo de ‘Freaking me out’. Des de feia alguns dies s’anunciava una col·laboració al costat de l’espanyol Pablo Alborán i avui per fi ha vist la llum.

Semblava que la gent li tenia moltes ganes a ‘Tabú’, i és que en pocs minuts ha estat tendència a Twitter i fins i tot s’havia organitzat un esdeveniment amb ballarins a Madrid per presentar la cançó i el videoclip.

L’entrada Pablo Alborán i Ava Max s’ajunten a ‘Tabú’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Arriba la quarta edició del VillarFest

A ple cor d’un dels barris més emblemàtics de Barcelona, el barri de Gràcia, se celebrarà un festival que il·luminarà els seus carrers després de l’apagada d’aquest dilluns i donarà la benvinguda a l’estiu. Els joves estudiants de cicles formatius del Centre Villar organitzen la quarta edició del VillarFest, que tindrà lloc el pròxim 7

Altres notícies