12.2 C
Pals
Dissabte, 3 maig 2025
- Publicitat -

Palafrugell aprova per segona vegada iniciar els tràmits per crear un hotel-escola

Alfons Rius, que va presentar la moció, ha dit en declaracions de Ràdio Palafrugell que des del 2019 no s'ha fet res per tirar la proposta endavant.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palafrugell ha aprovat per segona vegada la creació d’un hotel-escola d’hosteleria, tal i com ha informat la Ràdio municipal de Palafrugell. La primera vegada fou el desembre del 2019, quan En Comú Podem va presentar una moció per ampliar l’oferta eductiva de l’institut Baix Empordà amb el cicle d’Hoteleria i Turisme. Ara, el plenari de l’ajuntament torna a aprovar per unanimitat una altra moció de Palafrugell En Comú-Podem en el mateix sentit.

Alfons Rius, que va presentar la moció, ha dit que des del 2019 no s’ha fet res per tirar la proposta endavant.

Aquesta aprovació suposava que a principis del 2020 s’haurien d’haver iniciat les negociacions amb la Generalitat per convertir aquesta proposta en una realitat.  La moció preveia la cessió d’un local, edifici o terreny per part del municipi (punt que es va retirar) i la creació d’una comissió per tirar endavant el projecte.

L’alcalde, Josep Piferrer, va proposar treure de la moció el punt primer que es referia al local o edifici. També ha explicat que el 2020 ha estat un any especialment díficil per tirar endavant aquests tipus de projectes.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Isabel i Fabiola Alcalà: “Cal valorar més i millor la feina que fem els artesans”

El Terracotta Museu de la Bisbal ha inaugurat l’exposició “Ponderosa”, un homenatge a la família Alcalà i a l’empresa Ceràmica La Ponderosa, fundada fa gairebé cinquanta anys. La mostra repassa l’evolució de la ceràmica familiar, des de les peces artístiques del pare i l’avi fins a la producció actual, amb una reivindicació clara de l’artesania local.

Altres notícies