Pals se suma a les Jornades Europees de Patrimoni

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un any més, se celebren les Jornades Europees de Patrimoni (JEP), una iniciativa del Consell d’Europa i la Comissió Europea que se celebra ininterrompudament a Catalunya des del 1991 i que està considerada l’activitat participativa més important d’Europa en relació amb el patrimoni cultural.

Pals se suma a aquesta festa del nostre patrimoni cultural, programant activitats gratuïtes durant el segon cap de setmana d’octubre per apropar el seu patrimoni cultural a la ciutadania.

Visita a la Torre de les Hores: Torre romànica de planta circular (S.XI-XII), de 15 metres d’alçada que representa un dels pocs vestigis que encara es conserven del castell. S’ofereix al visitant la possibilitat d’entrar a l’interior de la torre i pujar al mirador, des del que es pot gaudir d’una increïble vista panoràmica en 360º.

Les Jornades Europees de Patrimoni són un esdeveniment obert a tothom i una gran oportunitat per donar a conèixer la riquesa i l’atractiu del nostre patrimoni cultural, amb l’objectiu principal d’estrènyer els vincles entre aquest i la societat. Us convidem a viure noves activitats i experiències en aquesta propera jornada de portes obertes del patrimoni cultural.

- Publicitat -
- Publicitat -

Detingut a Palafrugell un multireincident amb més de 40 detencions per escopir a un nadó de deu mesos davant de la mare

La Policia Local el va arrestar poca estona més tard per un delicte de vexacions, un cop es van denunciar els fets. Després de passar a declarar, el jutjat de guàrdia de la Bisbal d'Empordà l'ha deixat en llibertat.

Altres notícies