19.9 C
Pals
Divendres, 2 maig 2025
- Publicitat -

El Passeig dels Griells de l’Estartit té llum verda

Aquesta acció té un cost de prop d'un milió d'euros i l'executa íntegrament Costes de l'Estat.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La construcció d’un passeig a la zona de Griells de l’Estartit ja està en marxa. Aquest passeig donarà continuitat perquè enllaçarà el Molinet, és a dir, l’Estartit, amb la desembocadura del Ter, a la Gola, sense que hi hagi cap entrebanc. Combinarà parts urbanes i naturals sent un dels passejos més llargs de la Costa Brava. Ara, la direcció general de Costes de l’Estat ha posat en exposició pública el projecte.

L’alcalde de Torroella de Montgrí, Jordi Colomí, ha explicat que és una notícia “esperada” i “molt bona”.

 

Aquesta acció té un cost de prop d’un milió d’euros i l’executa íntegrament Costes de l’Estat, i estarà acabada al llarg del 2022, màxim el 2023.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Isabel i Fabiola Alcalà: “Cal valorar més i millor la feina que fem els artesans”

El Terracotta Museu de la Bisbal ha inaugurat l’exposició “Ponderosa”, un homenatge a la família Alcalà i a l’empresa Ceràmica La Ponderosa, fundada fa gairebé cinquanta anys. La mostra repassa l’evolució de la ceràmica familiar, des de les peces artístiques del pare i l’avi fins a la producció actual, amb una reivindicació clara de l’artesania local.

Altres notícies