Paula Badosa, eliminada a segona ronda d’Indian Wells

Elena Rybakina la va superar en dos sets, per 6-3 i 7-5

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després del seu esperançador debut en el WTA 1000 d’Indian Wells que va conquerir fa dos anys, derrotant diumenge l’espanyola Nuria Párrizas, ahir Badosa va claudicar a la ronda de setzens de final.

Elena Rybakina la va superar en dos sets, per 6-3 i 7-5.

La begurenca va jugar un primer set força discret i el va perdre clarament, però en la segona mànega va estar a prop de forçar el tie-break.

Amb 6 a 5 en contra, la baixempordanesa tenia el servei a favor, però va acabar cedint-lo, i d’aquesta manera la tennista de Kazakhstan (actual número 10 del món) es va alçar amb el triomf.

Amb la pèrdua de punts que li suposarà aquesta derrota, Badosa caurà fins al 29è lloc del rànquing mundial.

 

 

 

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Quins tràmits han d’assumir avui els pagesos i com ha canviat la gestió del camp català

Iniciem una sèrie de reportatges per explicar què implica ser pagès avui. Aquesta primera peça analitza com ha canviat la gestió del camp català durant les darreres dècades, amb més normativa, registres i tràmits administratius. També explora la relació entre la pèrdua de pagesia, l'expansió dels boscos i el debat sobre la prevenció dels grans incendis forestals.

Altres notícies