Paula Valls crea ‘És Nadal’, la primera nadala de Barcelona

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Paula Valls ha estrenat aquest dijous ‘És Nadal‘ una nadala molt especial que parla de les situacions que es viuen cada dia, de Barcelona i d’aquests últims mesos en aquests temps de pandèmia.

La cantant de Manlleu ha explicat a betevé que el Nadal el necessitem sempre, però aquest any, encara més. També afegeix que quan va rebre l’encàrrec de fer la nadala de Barcelona ho va veure com un repte i una responsabilitat molt bèstia, però que al final ha estat un regal.

Paula Valls interpretarà la cançó en directe a la Plaça Catalunya els dies 26 i 29 de desembre i també sonarà aquesta tarda en l’acte d’obertura dels llums de Nadal a Barcelona.

La intenció de l’Ajuntament és que soni durant totes les festes nadalenques i que la gent se la faci seva. També tenen previst repetir l’experiència en els pròxims anys.

L’entrada Paula Valls crea ‘És Nadal’, la primera nadala de Barcelona ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Una nedada a Palamós reclama més seguretat per als nedadors davant les embarcacions

Una quarantena de persones han participat en una nedada a Palamós per reclamar més seguretat al mar. Les entitats organitzadores demanen normes més clares davant l’augment d’embarcacions recreatives. També reclamen distàncies de seguretat, carrils per nedar i més protecció dels espais naturals. Els nedadors alerten de situacions de risc durant els mesos d’estiu.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies