19.8 C
Pals
Divendres, 22 agost 2025
- Publicitat -

Pere Maruny presenta el darrer llibre “La mort dels altres”

El passat 9 de juliol va presentar el seu llibre a la Biblioteca de Palafrugell

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’acte va tenir lloc a les 19 h, acompanyat del seu bon amic Narcís Ferrer, cantant dels cremats. Segons va explicar Pere Maruny, va escriure el llibre amb el propòsit de situar-se fora de la seva zona de confort, experimentar, descobrir. Un llibre que descol·loqui tant a ell mateix com al lector.
La història tracta d’un viatger que neix en un entorn segur i s’escapa de la casa dels seus pares. Haurà d’aprendre a sobreviure i comprendre el món i les persones. Malgrat que el llibre no sigui gaire biogràfic, l’autor explica que un dia va agafar una motxilla i va marxar, sense bitllet de tornada. Al viatge s’adona de com més quilòmetres feia, més s’adonava que no tenia ni idea de res. “Ens venen un món petit i connectat, però no sabem res”. La consciència de la nostra pròpia ignorància és un motor molt potent per entendre i adquirir el coneixement, descobrir coses noves. Per altra banda, tracta el problema del poder, i intercanvia els rols, fent que la dona sigui qui té el poder.
El llibre és planer, juganer. Avança de pressa, avança lent. Una gran obra per gaudir, descobrir i interpretar.

- Publicitat -
- Publicitat -

Mor Brent Hinds, guitarrista de Mastodon, en un accident de moto als 51 anys

Brent Hinds, reconegut guitarrista i co-líder de la banda nord-americana de metal progressiu Mastodon, ha mort la nit d’aquest dimecres 20 d’agost als 51 anys en un accident de trànsit a Atlanta. Segons ha informat la premsa local, una furgoneta es va saltar un ceda el pas, provocant una col·lisió que li va resultar fatal.

Altres notícies